Egy Maximum kettő válaszható, előtörténetben való indoklással.
Állatalak mágiaforma (Animágia)
A karakter képes egy bizonyos állat külsejét magára ölteni, annak természetes képességeit használni. Ebben az alakban nem tud beszélni, vagy varázsolni.
Állatok Uralma mágiaforma (Állatmágia)
A karakter képes megfékezni megvadult állatokat, ideiglenesen barátjává tenni hozzá semlegesen viszonyulókat, és megnyugtatni az idegesebbeket.
Áttetsző test mágiaforma (Láthatatlanság)
A karakter képes láthatatlanná válni. Másokat nem tud ebbe bevonni, ám ő, ruházata, felszerelése eltűnik. Teste nem anyagtalanodik, tehát képes tárgyakat megfogni, de azok nem lesznek egyből láthatatlanok, a képesség használójának egy pillanatra láthatóvá kell válnia, hogy a tárgyat láthatatlanná tegye.
Ötödik Elem mágiaforma (Erőmágia)
A karakter képes megidézni egy különös, természetfeletti erőt, melyet fizikai pajzsként maga köré vonhat, azt támadásként egy kézmozdulattal használhatja, hogy fellökjön egy ellenfelet, vagy akár magát is megtarthatja a levegőben, levitálhat, egy sétáló ember sebességével mozogva ilyen formában.
Föld Irányítása mágiaforma (Földmágia)
A karakter képes kisebb földmozgásokat idézni, képes porvihart kavarni, vagy akár az elmével megformálhatja a földet, mint egy szobrász. Minél bonyolultabb egy alakzat, annál tovább tart a megalkotása.
Sötét Hatalom mágiaforma (Démonmágia)
A karakter képes egy védett helyre belépve "megszentségteleníteni", azaz hatástalanítani annak minden mágikus védelmét. Képes félelemaurát maga köré vonni: Aki látja, rettegni kezd tőle. Ezen kívül képes mások sötét gondolatait felerősíteni.
A Jóság Ereje mágiaforma (Angyalmágia vagy más néven Gyógyítás)
A karakter képes kézrátétellel gyógyítani, képes megnyugtatni másokat, vagy akár képes mások pozitív gondolatait felerősíteni.
Levegő Irányítása mágiaforma (Légmágia)
A karakter képes szelet megidézni, szélvihart kavarni, vagy akár egy területről pár másodpercre elszívni az éltető levegőt.
Éteri Erők mágiaforma (Uralommágia)
A karakter képes megállapítani, hogy mások milyen varázslatra készülnek, még akkor is, ha nem hallják a varázsszót, képesek egy varázslat hatását semmissé tenni, vagy rövid időre megszüntetni mások (és ezzel) saját mágiáját egy szobában.
A Nap Hatalma mágiaforma (Fénymágia)
A karakter képes testéből fényt árasztani, képes tenyeréből vakító fénysugarat kibocsájtani, vagy maga köré illúziót szőni fényből.
Az Árnyak Ereje mágiaforma (Árnymágia)
A karakter képes az árnyakat menedékként használni, képes az árnyakat csápokként használni, vagy akár képes a sötétben látni a hőt (infralátás).
Növények Barátja mágiaforma (Nővénymágia)
A karakter képes a növények növekedését felgyorsítani, azokat irányítani, vagy akár képes úgy, mint a növények, fotoszintetizálni.
Pusztító Düh mágiaforma (Csatamágia)
A karakter képes dühét fizikai támadássá formázni, ezzel vágásokat okozni a másik testén, képes ajtókat, sziklákat berobbantani egyetlen kiáltással.
A Mintázat Csodája mágiaforma (Rendmágia)
A karakter képes feltérképezni a tettek következményeit, képes meglátni a tárgyakban a mintázatot, ezzel feladványokat könnyebben megoldani, és képes tökéletes haditerveket kieszelni.
Titkos Tudás mágiaforma (Jósmágia)
A karakter képes jóslatokat készíteni, veszélyben könnyebben védi meg magát, mivel minimális szinten látja, hogy mi fog történni (kivéve ha ő maga támad), és képes búvóhelyeket meglelni.
A Tudat Kapuja Mágiaforma (Legilimencia és Okklumencia)
A karakter képes mások fejében olvasni, oda gondolatokat plántálni, kiolvashatja emlékeiket, vagy akár újakat is elhelyezhet. Ha az áldozat alszik, álmainak irányítója a Legilimentor lesz. Ez ellen Okklumenciával lehet csak védekezni.
Tűz Irányítása mágiaforma (Tűzmágia)
A karakter képes lángokat idézni, azokat támadásra használni, megszínezni, vagy akár manipulálni a hőt.
Könnyed Utazás mágiaforma (Teleportálás)
A karakter képes hangtalanul teleportálni, képes térkapukat létrehozni hosszú, fáradtságos rituálékkal, ha már mind a két helyen járt, és képes mindig eljutni a céljához, ha tudja, hogy az nagyjából hol van. Ez nem hoppanálás, nem jár hanggal, pukkanással, viszont nagy hátránya, hogy a teleportálás utána a használója pár másodpercig kótyagossá válik, szédül.
Védő Hatalom mágiaforma (Védőmágia)
A karakter képes mindentől védő pajzsot vonni maga köré, bár ekkor ő sem támadhat, képes megóvni tárgyakat az idő hatalmától, vagy akár óvó ködöt idézni, amiben nem lát senki.
Víz irányítása mágiaforma (Vízmágia)
A karakter képes irányítani, vagy akár megidézni is a vizet, és nem fullad meg a víz alatt.
Ezernyi Arc mágiaforma (Metamorfmágia)
A karakter képes változtatni külsejét, akár mások teljes alakját felvenni fizikailag, és képes leutánozni mozdulatokat, hangokat.
Felsőbbrendű Fizikum mágiaforma (Testmágia)
A karakter képes emberfeletti erőt, gyorsaságot és állóképességet kihozni magából. Erejétől sziklák repednek, hatalmasakat ugrik, gyorsasága akár a párducé, és akár két-három késszúrás után is megáll... Már amíg el nem hagyja a helyszínt, ahol használta a mágiát.
Párzajszájúság
A karakter képes beszélni a kígyókkal. Azok alapvetően engedelmeskednek az így kiadott parancsoknak, kivéve, ha nagyon idős egyedekről van szó, azok néha még vitába is szállnak a varázslókkal.